pondělí 24. října 2016

Humbuk na Humbooku #3

Samostatnou kapitolou na festivalu young adult literatury Humbook, který se konal v sobotu 15. října 2016, pro mě byly hrátky s Instagramem a potažmo Instagrafem. U vstupu do prostoru se nacházela taková chytrá mašinka, která umí tisknout fotky z Instagramu, pokud mají u sebe dva předem dané hashtagy. V tomto případě se jednalo o #humbook a #humbookfest.

Už cestou na Humbook jsem vyfotila pár záběrů, které potom nebylo obtížné spojit do jedné koláže pomocí Layoutu. Přidala jsem k nim první fotku Ruty Sepetys a hurá na Instagram.

Když jsem viděla vytištěnou fotku na nástěnce, okamžitě mě napadla ona známá taškařice s názvem "fotíme se, jak se fotíme". A tak jsem vyfotila fotku a znovu ji poslala do Instagrafu.

Tuto sekvenci jsem několikrát zopakovala a tak nějak čekala, že mi lidi, kteří tuto mašinku obsluhovali, řeknou, že už na mě kašlou. Ale buď byli ochotní se mnou tuto hru hrát, nebo tisk probíhal více méně automatizovaně.

Po čtyřech itineracích se moje fotka fotky fotky objevila ve zlatém rámečku. Co to znamená? Vyhrála jsem knihu! Tou dobou už jsem se ale radovala podruhé, protože v mezičase jsem se stala šťastnou náhodnou výherkyní s fotografií mých kolegyní! Na výběr bylo v krabici mnoho YA titulů, já jsem však dvakrát sáhla po tomtéž: novinkové Illuminae ve zkušební verzi pro recenzenty. Má někdo zájem? Přemýšlím, že vyhlásím soutěž.

První fotku s Rutou ale už nevlastním. Darovala jsem ji autorce a popsala celou anabázi, kterou jsem s její fotkou podnikla. A Ruta Sepetys mi opět vyrazila dech: podala mi fixu a požádala o podpis!


Žádné komentáře:

Okomentovat