sobota 17. září 2016

Nový blog #15



Oukej, je to tu zas. Zakládám nový blog. A proč? Vlastně jen proto, že jsem dostala chuť.

Dnešek je ideálním dnem na něco podobného, jelikož je tomu na den přesně 17 let, kdy byl v deníku Metro zveřejněn citát paní Věry Pohlové: "Já bych všechny ty internety a počítače zakázala". Zakládání stále nových blogů považuju za mem podobného rozsahu.

Bledý snílek je jméno hlavní postavy knihy, kterou právě čtu: Vidořádu Samanthy Shannon. I když nejsem zrovna Paige Mahoney, občas si jako bledý snílek připadám. Moc se neopaluju, takže bledá jsem, a často sním o světě, kde lidé přemýšlejí.

Dalším účelem tohoto blogu je sdružování příspěvků, které píšu na různé tematické weby a blogy. Mým největším projektem je Knižní banket, ale tam bych ráda zachovávala čistou knižní linii, takže všechno ostatní, mé myšlenky a nápady, které se netýkají četby, poputují sem.

Také jsem kdysi začala s blogem o jídle, zejména Whole 30, ale vzhledem k tomu, že nezvládám udržovat vícero blogů na doméně Wix (přepínání a přehlašování nepovažuji za nadmíru zábavné), z mého každodenního reportu o jídle sešlo. A taky jsem druhé Whole ukončila zhruba v polovině.

Dnešek je také významný proto, že můj level pozitivního trollingu dosáhl nové úrovně. Když dovolíte, nechala bych si něco na případný příští příspěvek.

Žádné komentáře:

Okomentovat