pátek 30. prosince 2016

Povánoční překvapení a nákupy

Už před svátky mi ve schránce přistálo oznámení, že si mám přijít pro zásilku na poštu. Copak jsem se zbláznila? Den před Vánocemi na poštu nejdu. Šla jsem tedy den po nich a moc si nepomohla. Po hodinové frontě jsem si však domů přinesla další knižní dárek: Ženu se lvem, cédéčkem Jany Maffet Šouflové a několika tarotovými kartami. Vydání knihy jsem podpořila na Startovači, ale jak je mým dobrým zvykem, mezi tím na to zapomněla. Překvapení se proto opravdu vydařilo.

Karty jsou zajímavé tím, že postavy na obrázcích mají tváře autorek, jejichž povídky jsou ve sbírce. Sílu, tedy ženu se lvem, představuje Lucie Lukačovičová, Jana Šouflová sedí se svou harfou na kartě Nadání, tváří Osudu je Snovačka Vilma Kadlečková.


Už loni jsem využila povánoční akce v Knihách Dobrovský. 30 % sleva není málo. I letos 28. prosince jsem se obrnila trpělivostí a rozhodnuta frontu přežít jsem se vypravila do obchodu na Václavském náměstí. Šla jsem si konkrétně pro jednu knihu: Temnější tvář magie. Byla jednou z těch, které jsem si přála najít pod vánočním stromkem.

Bohužel jsem cestou ke sci-fi a fantasy minula horu doporučených knih, mezi kterými se sice trochu skrývala, ale svou rudou ořízkou upoutala Levá ruka boží. Po knize jsem již párkrát pokukovala, je to stejně jako Hunger Games trilogie v jedné knize, navíc s proměnlivým obrázkem na předních deskách.

Do třetice se připojil Muž z vysokého zámku, který ležel hned vedle Temnější tváře magie. Prodavačům v knihkupectví se tento marketingový tah velmi vydařil. Na tohoto Muže jsem si totiž také myslela (pouze platonicky samozřejmě). Ještě ve frontě jsem si vzpomněla na jednu knihu, ale tu si nechám zase na jindy. Opouštění fronty se totiž moc nevyplácí.


Gratuluji Argu, které čtyřmi kousky ovládlo mé letošní Vánoce.

Žádné komentáře:

Okomentovat