pátek 1. března 2019

Review: Dívka, která kopla do vosího hnízda

Dívka, která kopla do vosího hnízda Dívka, která kopla do vosího hnízda by Stieg Larsson
My rating: 4 of 5 stars

Fascinuje mě, do jakých detailů to měl Larsson promyšlené. Líbí se mi, že ani čtenářovi nedává všechny informace, takže se může nechat mystifikovat společně s pronásledovateli Lisbeth Salanderové a zasranýho Kale Blomkvista. Dobrá práce, která by potřebovala malinko prokrátit, aby udržela na tempu – závěr je zběsilý, ale než se k němu dopracujeme, uplyne hodně vody. A týdnů. A tak. Možná, kdyby Larsson stihl ještě trochu editovat, mohlo být jeho dílo ještě lepší.
Po poslechu audioknihy mi zůstala jedna nezodpovězená otázka, kterou mi snad někdo z těch, kdo knihu četl, nebo dával lepší pozor, dokáže vysvětlit. Jinak mi připadá celá epizodka s přestupem šéfredaktorky Milénia trochu jako natahování.
Audioknihu načetl už v roce 2012 Martin Stránský a celá trilogie Milénium tak byla vůbec prvním počinem vydavatelství OneHotBook ještě dříve, než pod touto značkou vstoupilo na trh. Jistý posun v kvalitě je za ty roky znát, ale co si budeme, Martin Stránský byl, je a bude jedním z nejlepších a nejoblíbenějších vypravěčů a dabérů vůbec (Dr. House apod.).

View all my reviews

Žádné komentáře:

Okomentovat